.::beautiful blog award??::.


assalamualaikum shbt2..!! rs cm dh lama je x buka blog nie..huhu.. n dis time dpt award lagi.. BEAUTIFUL BLOG..!! wah2.. cntik ke?? rasa mcm x.. biasa laa..muda lg dlm dunia blog nie.. xckup masa nk layan.. hehe..



this award act dari MR.L... kwn yang baik, tp suka btol mengusik aku.. kalau terjmpe 2, ad je bnda nk ngata..mmg nk kena die ni.. tp xpe.. aku wat xlayan je.. haha.. nti lama2 die pnt la 2.. keh3..

but before that, kene jwb all the questions below :



a. Berikan satu nickname utk saya (pemberi award)


zack.. wakaka




why???


eh suka ati la nk pnggil apa pn.. keh3..




b. berikan ucapan kpd pemberi award..


thnks a lot la.. nti bg lg.. hehe..




c. Listkan 6 artis / band yg korg minat..


alamak.. payah nk jawab nie.. ad ke? rasa mcm xde.. aku layan semua la zack.. asalkan lirik lagu tu bermakna n xde mnyntuh snsitiviti mana2 pihak.. cewahh.. haha




d. now, i want to tag my followers plak.. thnks yaa.. =)


Comments

Atika Natasha said…
waaa...thniah2...puan hkmah kite dh dpt award!hehe
hikmah said…
puan??? cik hikmah ye.. huk3

Popular posts from this blog

.::keikhlasan dalam bersahabat::.

saya pelajar IPG KAMPUS SULTAN ABDUL HALIM.. =)

.::kecewa::.