CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 16, 2010

.::bubur asyura..!!::.

assalamualaikum sahabat2...!!



hari ni happy sgt.. hehe.. sbb ape?? sebab arini dapat mkn bubur asyura.. susah tau nk mkn bubur asyura.. bukan selalu ad.. hehe.. suka2..!



"abah2...!! tunggu..! abah nk g masjid ke??" aku terjerit2 dari dlm rumah bila tgk abah dh nk tutup pintu dari luar.. siap lari2 lagi tu..haha.. mcm budak2 la aku nie..(bila nk matang cik hikmah??) sebenarnya dh tau abah nk g mana. dh jd kebiasaan dia tunaikn solat mghrib dan isya' di masjid. tp tnye jugak.. saje nk manja2 ngn abah. hehe..



"nnti kalau kt masjid ada org masak bubur asyura, abh mintak ckit ye.. kklong nk mkn la..".. itu yg aku pesan kt abh? mmg fikir mkn je aku ni kn..hehe.. sbnrnye abh xbagi aku mkn mcm2 sbb aku xsembuh lagi.. aku x blh mkn apa2.. nnti makin teruk.. sblum ni pn angkat 1 pinggan blh terlepas.. pecah berderai.huhu.. slame ni cuma mkn bubur ngn lauk singgang je.. ayam xblh mkn..sob3.. (melalut dh nie).. bila abh ckp x blh agak hampa disitu ye.. yelaa..bukan slalu dpt mkn. kalau mak blh buat bubur tu tiap kali aku cuti xpela.. =(



lepas isya' abh balik. die xbwk apa2 pun.. sedih..!! =(

die blh ckp "alamak kklong..abah lupa la.. mmg ad org bg bubur asyura td. tapi lupa nk amek." huk2..hancur hatiku.. xpela.. xde rezeki kn.. aku diam je.(xkn nk nangis lak kn.. sungguh x matang).. xlama lepas tu, abah pn ckp.. "kklong, abh main2 je.. ad la bubur asyura dlm kereta 2. g la amek.." hoho.. suka3...!! terus amek n mkn.. haha.. itu pn abah dh igtkn awl2 supaya xmkn bnyk sbb aku x sembuh lg.. huhu..xpela asalkn dpt mkn hilangkn kempunan.. tme kasih la abah..! saaaaaaaaaaaaaayang abah..! keh3..



**mkn, mkn dan mkn..keje aku time cuti.. ish3..


2 idea bernas=):

L said...

ek eleh, padahal, kalu selalu ader pom, selalu mkn gk.. hahha

hikmah said...

amboi... jahat ko ekk.. xpe2..