CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 5, 2011

.::PBS SEMESTER 2::.

assalamualaikum shbt2..!

rasanya masih belum terlmbt nk ucap,


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN..!


maaf andai ada tersalah bicara...andai ada tersilap kata, andai ada tingkah yang tak kena.. mintak maaf ye.. =)


"cikgu2..! cikgu lama x kat sini..?"

"xlama..kejap je.. seminggu je.."

"alaaa..."

"kenapa..?"

"xbest la kalau cikgu dah xde.. nk blaja dgn cikgu.."


hari ni, 5 sept 2011.. bermula lah PBSku yg ke dua.. kali ni, di SK SULTAN IDRIS II, KUALA KANGSAR, PERAK.. seronok.. kali pertama berPBS di sekolah kluster.. mula2 mcm tak semangat je nak gi PBS. sbb masih dala mood raya lagi.. tapi, ini tanggungjawab.. tanggungjawab sebagai seorang pelajar.


tapi, bila dah smpai sekolah, tgk budak2.. rasa semangat lain mcm je. hari pertama ni, x banyak aktiviti yang dibuat. cuma sempat la ganti kelas kejap.. aduyaii..sangat susah untuk dikawal. kene belajar lagi ni.. huk2..


okehh..stop dulu.. bnyk lagi keje nk kena buat.. pop up tak siap lagi.. archimedian n platonic pn xmula lagi.. math dec pn xhabis buat lagii..oh tidaakk.. moga dipermudahkn segala urusan.. insyaAllah..


berusaha..!! ^_^



_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?dc8a4eb0c2987cbbc6782d9461a93807