tamat sudahh..!!

assalamualaikum..!!

alhamdulillah... pejam celik, pejam celik....dh tamat pun foundation kan.. kejap je.. huhu.. sepanjang 3sem kt sini, bnyk perkara yg berlaku.. ada manis, ada pahit.. kdgkala terasa gembira yang teramat sgt and kadangkala terasa down sgt2..! cm 2 la... n semua 2 share ngn org2 kt sekeliling... especially classmateku.. alhamdulillah..mereka semuanya baik2.. semuanya sporting.. n paling best, semua boleh diharap..!! keh3.. saat diriku menghadapi kesusahan, mereka sedia membantu.. 2 la yg bgusnye dorg nie.. time aku accident, dorg la tlg.. time kereta aku ad mslh dorg jgk yg membantu.. time aku ad prob, just tell them n they help me..! siap bg nasihat lg.. alhamdulillah.. thnks korg..!! korg mmg btol2 hero la.. yg perempuan pn hero jugakk..! korg xlayak pgng title "heroin".. korg layak pgng title "hero" je.. hehe.. mmg btol2

math hero

la kte nie..!! thnks sbb dh jd kwn yg baik utk aku..cuma aku je xtau lg penah ke x jadi kawan yg baik utk korg=)

sepanjang 3 sem ni, mcm2 kte dh lalui bersama kn..?? huhu

ni sem 1


kami guru Malaysia....!!

~putera F1J~


puteri2 F1J yg cun2..hehe



ni kat hotmas. kami buka puasa ramai2.. ms 2 xde transport lg.. so, naik bas ipsah je..huk3..

sem 1 yg kecoh ngn H1N1..


keh3.. cumel3..Italic


haaa... 2 sem 1 pnye cte.. ni plak sem 2.. hehe


pemain tenis peringkat antarabangsa.. ehh?? mana saya..?? haha


math hero dlm action song.


lata bayu.. best tau..!!


math hero diminta membuat persembahan.. bangga2..!! hehe


ni ms kami sekelas g alor setar.. konvoi naik kete beramai2.. best2.. huhu

sem 3 pulakkk... ha, sem 3 ni makin ligat kami berjalan.. masing2 dh ad kete.. transport mmg xde mslh.. 2 yg jauh ckit jalannye.. huhu


huhu...shopping2..!!

masa birthday saya...!! hehe.. thnks korg..!!


amboii..kalau makan laju je ye..

ni pulak time kami smbut brthday nad ramai2..

haa... 2 je la tentang math hero..!! aja-aja fighting..!


tema kami.. kuning hitam.. go math hero ..!!

math hero
. aja-aja fighting..!!

tie math hero .. smart2..

baju math hero .. smart.. tp xjd plak..

Comments

Popular posts from this blog

.::keikhlasan dalam bersahabat::.

saya pelajar IPG KAMPUS SULTAN ABDUL HALIM.. =)

.::kecewa::.