.::berakhir sudah penantian::.


assalamualaikum sahabat2..!!


haa.. first time tgk tajuk tu msti tertanya2 apa yang saya tunggu tu kan.. haha.. jangan salah sangka dan jangan fikir bukan2.. sebenarnya, sabar menanti result exam la.. katanya 20 disember 2011 result akan keluar.. tunggu punya tunggu, xde pun.. frust..




tapi, 22 disember 2011, keluar jugak result kan.. sama macam budak PMR la..hehe.. perasaan tunggu result ni, sama dengan perasaan tunggu result PMR dulu.. tp, perasaan time dapat result ni, xsama mcm dapat result PMR dulu.. kalau dulu, menangis sbb gembira.. straight A kot.sape yang tak nangis kan..? sekarang x nangis dah.. sbb xdpt 4 flat.. huhu..




tp, whatever it is, tetap bersyukur. inilah hasil usaha selama satu semester berada di bumi ipsah. apa yang kita usaha, yang tu la kita dapat kan..?



syukur, Alhamdulillah. Allah itu punya bermacam cara nak menguji manusia kn? contohnya sekarang ni la.. result yang baik tu ujian, result yang x berapa nak baik pun ujian.. kn? so, siapa2 yang pass with flying colours tu, jangan lupa diri tau..! jangan mendabik dada. hari ini kita di atas dan siapa tahu esok2 kita berada dibawah pulak.. and siapa2 yang not really pass with flying colours tu, jangan bersedih.. sebab, gagal sekali tak bermakna akan gagal selama-lamanya kn..? just berusaha...!! insyaAllah. Allah pasti akan membalas semua usaha yang kita lakukan itu. =)

last, but not least aku tetap bersyukur dengan result aku ni. yang pasti, aku akan terus berusaha..!



yaAllah, berilah aku kekuatan. supaya dengan kekuatan itu, aku mampu berdiri teguh walaupun ujian di kiri dan kanan. yaAllah, berilah aku kesihatan yang baik. supaya dengannya aku mampu menuntut ilmuMu.. seterusnya dapat memanfaatkan ilmu itu untuk mendidik anak bangsa ku kelak.. terima kasih yaAllah dengan apa yang aku terima hari ini, terima kasih untuk semua nikmat kesihatan, kesenangan yang kau beri. meski aku sering lalai, sering leka akan perintahMu, kau tetap mengurniakan aku dengan nikmat yang banyak.. T__T

syukur, Alhamdulillah..



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Comments

Popular posts from this blog

.::keikhlasan dalam bersahabat::.

saya pelajar IPG KAMPUS SULTAN ABDUL HALIM.. =)

.::kecewa::.