.::maaf::.


setiap yg hidup, yg bernyawa pasti akn merasai mati.. mati itu suatu yg pasti.. tua atau muda ssorg tu xpenah menjadi kayu ukur. mcm org slalu ckp, ajal pertemuan d tgn Tuhan.. ckp soal mati ni, buat hati jadi takut. cukup ke bekalan nk bw ke"sana" nnti.. dosa bnyk bertimbun2.. amal baik, entah diterima atau tidak..

kwn2, andai diri ini ad khilaf dengan kalian sudi2kn la memaafkn.. andai ad terambil apa2 dgn sengaja atau x sengaja harap dihalalkn semuanya.. mkn, minum dan ilmu yg dberi pn harap dihalalkn.. MAAF, andai diri ini sudah x mampu lg utk berdiri bersm kalian, andai diri ini sudah xmmpu lg utk bergurau senda bersm kalian, andai diri ini sudah tiada lg utk kalian.. igt setiap detik kita bersm..ssungguhnya ukhwh itu sgt indah..mengenali kalian itu sgt berharga..

im trying to heal myself.. hope evrything goes well.. pray d best 4 me=)


" Setiap yang bernyawa akan merasakan mati. Dan hanya pada hari kiamat sajalah diberikan dengan sempurna balasanmu. Barangsiapa dijauhkan dari neraka dan dimasukkan ke dalam syurga, sungguh, dia memperoleh kemenangan. Kehidupan dunia hanyalah kesenangan yang memperdaya. "
- Surah Ali Imran (3): 185 -

Comments

Popular posts from this blog

.::keikhlasan dalam bersahabat::.

saya pelajar IPG KAMPUS SULTAN ABDUL HALIM.. =)

.::kecewa::.